8 Temmuz 2009 Çarşamba

Yegane Doğuş Evet Video Klibi İzle, Yegane Doğuş Evet Şarkısı Dinle, Yegane Doğuş Düeti Evet Dinle 2009



Yegane & Doğuş Evet Şarkı Sözleri
Hani biz seninle evlecektik
hani ben yanlız senin dünyan olacaktım
kahrımı çekecektin
beni hep sevecektin
sensiz olmaz dedin bana yalan yalan...
onada evet banada evet herkese evetmi diyeceksin
senden öncesi çok oldu fakat hiç biri sen değil mi diyecektin

Hani biz seninle evlecektik
hani ben yanlız senin dünyan olacaktım
kahrımı çekecektin
beni hep sevecektin
sensiz olmaz dedin bana yalan yalan...

ne kahrımı çeksinler nede beni sevsinler
böyle gelmiş böyle gider
aman aman boşver
onada evet sanada evet
herkese kocaman kalpten evet
ne yapayım ben doğruyu bilmem
huyum kurusun yalacıyım ben



Bunlarda Var ;)



0 yorum:

Bu Sitede Mp3 İndirilmemektedir.Şarkıların Video Klipleri Gösterilmemektedir.Videolar Youtube,Dailmotion gibi sitelerden alınmaktadır.İçeriğinden Rahatsızlık Duyduğunuz Konulara Yorum Yazarak İçeriğin Kaldırılmasını Sağlayabilirsiniz.