9 Temmuz 2009 Perşembe

Özlem Uzel Sevdiğimin Kurbanıyım Dinle, Özlem Uzel Sevdiğimin Kurbanıyım Şarkısı Dinle, Özlem Uzel Sevdiğimin Kurbanıyım Video Klibi İzle

Özlem Uzel Sevdiğimin Kurbanıyım Orjinal Video Klibi İzle...




Özlem Uzel Sevdiğimin Kurbanıyım Şarkı Sözü
Ask yolunda kaybolmusum cıkar yolum yok
Benım sevdıgımın kurbanıyım
Buymus benım kaderım
Sevmemek elde olsa severmıydım
Ask denılen ateste yanarmıydım
Sevmemek elde olsa severmıydım

Ask denılen ateste yanarmıydım
İsyan etmek ıcten degıl
Ömrume acıyorum umıdım yok yok yarına
Hergun cıle cekıyorum
Ne gunahım vardı benım senı sevmekten baska
Bıle bıle ömur verdım sonu olmayan aska

Sevmemek elde olsa severmıydım
Ask denılen ateste yanarmıydım
Sevmemek elde olsa severmıydım
Ask denılen ateste yanarmıydım
İsyan etmek ıcten degıl
Ömrume acıyorum umıdım yok yok yarına
Hergun cıle cekıyorum

Bunlarda Var ;)



0 yorum:

Bu Sitede Mp3 İndirilmemektedir.Şarkıların Video Klipleri Gösterilmemektedir.Videolar Youtube,Dailmotion gibi sitelerden alınmaktadır.İçeriğinden Rahatsızlık Duyduğunuz Konulara Yorum Yazarak İçeriğin Kaldırılmasını Sağlayabilirsiniz.