5 Nisan 2009 Pazar

Oyku Berk iki arada Yeni Album Dinle, Öykü Berk Kardeşler Yeni Albümü İki Arada Dinle İndir, Öykü Berk 2009 Yeni Albüm Şarkıları Dinle



Öykü Berk İki Arada İsimli Yeni Albümleri 16 Nisanda Müzik severlerin beğenisiine sunulacak.Albümde Seni Ben Unutmak İstemedim ki Şarkısınıda Seslendiren Öykü Berk Kardeşlerin İki Arada Albüm Şarkılarını Burada Bulabilirsiniz...

Albüm içeriği
1-
Gönül Arsızı (Rumba)
Söz - Müzik: Berk Gürman
2-Seni Ben Unutmak İstemedim Ki Orjinal Video Klip İzle
Beste: Amir Ateş Güfte: İ.Behlül Pektaş
3-Ah Yalan Dünya (Tangos)
Söz - Müzik: Neşet Ertaş, Kalan Publishing
4-Geceler Düşman
Söz - Müzik: Adnan Ergil
5-Barışalım (Sevillanas)
Söz - Müzik: Berk Gürman
6-Deli Gibi (Buleria)
Söz: Berk Güreman, Öykü Gürman, Mehmet Şenbağcı Müzik: Berk Gürman
7-Yaktın Yandırdın Beni
Söz - Müzik: Davut Sulari
8-İlvanlım - Bedirik (Tangos)
Söz - Müzik: Musa Yenilmez
9-İki Kalp Bir Arada (Granaina)
Söz: Öykü Gürman, Berk Gürman Müzik: Berk Gürman
10-Un Cuento Para Mı Nino (Gulleria)
Söz - Müzik: Manuel Molina Jimenez

Bunlarda Var ;)



0 yorum:

Bu Sitede Mp3 İndirilmemektedir.Şarkıların Video Klipleri Gösterilmemektedir.Videolar Youtube,Dailmotion gibi sitelerden alınmaktadır.İçeriğinden Rahatsızlık Duyduğunuz Konulara Yorum Yazarak İçeriğin Kaldırılmasını Sağlayabilirsiniz.