31 Ocak 2009 Cumartesi

Emirkan Sevgililer Günü Orjinal Video Klibini İzle, Emirkan 2009 Yeni klibi izle,demet akalın emirkan düeti sevgililer düeti indir dinle,




Sevgililer Günü şarkı sözu
Ne dağları aştım ne denizleri
Gözlerinde saklı cennetim benim
Beni bir kez çağırırsan
Bin kez gelirim
Dualarım kabul olur
Seni görürüm
Hasretine dayanamaz belki ölürüm
Sevgililer gününde kalbin atar kalbimde
Benim için ağlayan sevgilim nerde
Sevgililer gününde yüzüklerin elimde
Ben yıllardır evliyim sensizlikle
Sevgililer gününde kalbim atar kalbimde
Benim için ağlayan sevgilim nerde
Sevgililer gününde yüzüklerin cebimde
Ben yıllardır evliyim sensizlikle

Emirkan & Demet Akalın

Bunlarda Var ;)



0 yorum:

Bu Sitede Mp3 İndirilmemektedir.Şarkıların Video Klipleri Gösterilmemektedir.Videolar Youtube,Dailmotion gibi sitelerden alınmaktadır.İçeriğinden Rahatsızlık Duyduğunuz Konulara Yorum Yazarak İçeriğin Kaldırılmasını Sağlayabilirsiniz.