30 Ekim 2008 Perşembe

Ebru Gündeş Ölümsüz Aşklar Dinle Video Klip İzle, Ebru Gündeş Ölümsüz Aşklar Şarkı Sözleri,Ebru Gündeş Evlenirmiydik Şarkısını Dinle

 

   Ebru Gündeş Evlenirmiydik Şarkı Sözleri

    Nasıl isterdim senle…
    ağlayan bir bebeğin sesine uyanmayı
    nasıl isterdim bilsen
    bir ömür boyu senin nefesini duymayı
        
    ben söylerim gönül dinler şarkılar da hala güzel
    olmayacak dualarda ihtimaller sana özel
      www.sincesclup.tk
    üzgünüm ikimiz için sen gözümün bebeği
    hala yanıyor bende aşkın mangal yüreği
    hep sorup duruyorum bazen kendi kendime
    ayrılmasaydık evlenir miydik
       www.sincesclup.tk
    anıların selamı var üzerimde kalmasın
    ne kadar uzak olsan o kadar yanımdasın
    hep sorup duruyorum bazen deli gönlüme
    ayrılmasaydık evlenirmiydik.. 

Bunlarda Var ;)



0 yorum:

Bu Sitede Mp3 İndirilmemektedir.Şarkıların Video Klipleri Gösterilmemektedir.Videolar Youtube,Dailmotion gibi sitelerden alınmaktadır.İçeriğinden Rahatsızlık Duyduğunuz Konulara Yorum Yazarak İçeriğin Kaldırılmasını Sağlayabilirsiniz.